Trekk

Forretningsforhold

Kjøp, levering og retur

Betalingsmuligheter

Betaling skjer via Klarna (leverandør av betalingsgateway). Kortdata kan aldri sees eller bli funnet av andre enn deg som kunde og av Klarna. Betalingssystemet overholder selvfølgelig alle gjeldende standarder og lover.

Leveringstider i Norge

A-Hjort bestreber seg på å levere ordren så raskt som mulig. Pakken sendes innen få virkedager, og kunden vil motta bestillingen innen 2-5 virkedager.

Hvis smykkene ikke er på lager, kan det ta flere virkedager før bestillingen kommer til leveringsadressen. Ved en hasteordre vil det alltid være mulig å kontakte A-Hjort for å få vite om smykkene kan sendes samme dag.

A-Hjort forbeholder retten til at reservere forsinkelser fra våre fraktpartnere.

Kontakt og returnering av varer

**Informasjon omkring returnering/ombytning/reklamasjon: **

NB: Send alltid en email først til sales.no@a-hjort.com!! (med varenummer/varenavn på det smykke/smykkene det handler om.)

Hvis du skal returnere noe til oss, så skal det sendes til vår danske lageradresse:

A-Hjort ApS

CVR: 35841857

Buchwaldsgade 15 B

5000 Odense C, Denmark

- returneringer vil kun blive behandlet hvis de sendes til denne adresse!!

Det er enkelt og greit å returnere:

1. Send alltid en email først til sales.no@a-hjort.com med varenummer/varenavn på det smykke/smykkene det handler om.

2. Send bare smykket retur i den esken som du mottok det i.

3. Legg den i en almindelig konvolutt.

4. Send den som almindelig brev.

5. Vedlegg kjøperens fulle navn, følgeseddel eller web-ordrenummer.

**Kundesupport** Vi svarer oftest på kundehenvendelser innen en time, og alltid innen 24 timer, også i helgene. Telefon: +45 7199 3630 E-post: sales.no@a-hjort.com

Fraktomkostning ved returnering

Hvis du vil returnere et smykke, betaler du selv returforsendelsen, men det er enkelt og greit.

  1. Send smykkene i smykkeskrinet du mottok det i.

  2. Legg dette i en vanlig konvolutt og send det som et vanlig brev.

  3. Vedlegg kjøperens fulle navn, følgeseddel eller web-ordrenummer.

  4. Husk å skrive om det skal krediteres eller klages.

  5. Pengene returneres automatisk til betalingskortet som ble brukt ved bestillingen.

Adresse: A-Hjort ApS, CVR: 35841857, Buchwaldsgade 15 B, 5000 Odense C, Denmark 
*Returneringer vil kun blive behandlet, hvis de sendes til denne adresse

Reklamasjon 2 år – jf. kjøpeloven

Kjøpet er selvfølgelig omfattet av Kjøpeloven, herunder mangelreglene.

Kjøpsloven gir deg, i en periode på 2 år etter kjøpet, rett til å få en mangelfull vare reparert, ombyttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.

Reklamasjonen skal naturligvis være berettiget, og feil og mangler må ikke være oppstått som følge av en feilaktig bruk av produktet eller annen skadeforvoldende adferd.

Angrerett: 60 dager

All handel i nettbutikken er omfattet av 60 dagers angrerett.

Opp til 60 dager etter mottakelse av dine varer, kan du meddele oss, at du angrer ditt kjøp og deretter returnere varene til oss.

Hvis fristen løper ut på en lørdag, søndag eller helligdag forlenges fristen til etterfølgende hverdag.

Ved returnering pga. angret kjøp, send oss ​​en e-post med ordrenummer, innen du sender varen retur.

Hvis du velger å IKKE hente pakken din - og pakken returneres på grunn av manglende henting - vil du bli belastet et gebyr for frakt og emballasje. Se gjeldende pris under levering.

Anvisning til bruk av smykker

Alle smykker som selges på A-Hjort oppfyller de danske lovkravene for frigjøring av nikkel, kadmium, bly og kvikksølv. Alle designere overholder stempellovgivningen for sølv og gull.

Når smykkene ikke er i bruk, bør de oppbevares i esken du mottok dem i. Hvis flere smykker ligger sammen, kan de misfarge hverandre og blekne i fargen.

Alle smykker som har overflatebehandling, må tas vare på da overflaten langsomt kan falme fra den opprinnelige fargen.

Det anbefales at du tar av deg smykkene dine før:

  • du sover

  • tar et bad

  • vasker hender

  • spiller sport

  • bader i klor og saltvann.

I tillegg anbefales det å unngå:

  • hår spray

  • parfyme

  • kremer.

Smykker med steiner kan miste glansen over tid på grunn av smuss. De kan rengjøres med en tannbørste, lunkent vann og oppvaskmiddel.
Smykker med perler, keramikk, lær, emalje eller stein må tas vare på. Limet kan oppløses, fargen på keramikken kan falme eller emaljen kan gå i stykker.

Smykkene kan oppdateres ved å bruke en sølv / gullrens. Les alltid instruksjonene for bruk av dette. Smykker med perler, rav, lær, emalje og keramikk tåler ikke sølv / gull rengjøring på samme måte som smykker uten - bare under nøye tilsyn, unngå det hvis det er mulig.

Noen mennesker skiller ut stoffer i huden som provoserer misfarging prosessen i sterling sølv / gullbelagt. Det kan være mennesker som tar en bestemt type medisin, personer med diabetes, etc. andre ting. Svært få mennesker tåler ikke sterlingsølv. Da anbefales det bare å bruke smykker av høy karat gull.

Databehandling

Cookies på websiden

Ved å benytte websiden, aksepterer du at det bruker cookies.

Cookies er nødvendige for å få nettbutikken til å fungere ordentlig.

Om oppbevaring av persondata

Når du handler hos A-HJORT, har vi bruk for noen personlige opplysninger for å gjennomføre handelen:

  • Navn

  • Adresse

  • Postnummer & poststed

  • E-postadresse

  • Telefon/mobilnummer

Ovenstående data blir lagret med opplysninger om hvilke varer du har kjøpt i 5 år, fra utgangen av det regnskapsåret opplysningene vedrører, jf. bokføringslovens § 10, hvoretter opplysningene slettes.

Har du opprettet en brukerkonto til selvbetjening hos oss, vil dine personlige opplysninger samt ordreinformasjoner da ikke bli slettet, med mindre du ber oss om det.

Opplysninger videregis eller selges aldri til tredjepart, medmindre dette skjer i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg av virksomheten.

Eventuell videregivelse i en slik situasjon vil skje i overensstemmelse med den til enhver tid gjeldende persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighet for innsikt i vår registrering av data om deg, og du kan gjøre innsigelse mot en registrering i henhold til reglene om dette i lov om behandling av personopplysninger.

Kontakt A-HJORT hvis du ønsker mer informasjon eller har kommentarer.

Kontakt

Kontakt-og virksomhedsoplysninger (A-Hjort AS)

Webbutikken a-hjort.no eies og drives af:

A-Hjort AS
c/o FLYT Revisjon
Vangsvegen 73
2317 Hamar
Norge
Organisasjonsnummer: 913 672 682

Kundeservice:

Telefon: +45 7199 3630
E-mail: sales.no@a-hjort.com

Sånn handler du hos A-HJORT AS

**Fra første klikk på A-Hjort til mottak av bestillingen, vil vi gjøre det så enkelt, greit og deilig som mulig. **

Nettbutikken har alltid åpent, og du kan handle når du ønsker. Når du har bestilt, mottar du alltid, etter kort tid, en kvittering for mottakelse av din bestilling pr. e-post. Kvitteringen skal oppfattes som en melding om at vi har mottatt din bestilling.

Bestillingen din blir deretter behandlet i løpet av få virkedager.

Når din ordre er ferdigbehandlet og pakket, vil du pr. e-post, motta en bekreftelse på at ordren er ferdigbehandlet. Din faktura vil være vedlagt i en e-post fra Klarna. Heretter overlates pakken til vår forsendelsespartner (Bring), og du kan forvente å motta varene 2-7 døgn etter dette.

Ved all handling, tar A-HJORT AS forbehold om prisfeil, tastefeil, utsolgte eller utgående varer, mistanke om svindel samt force majeure. Hvis et av de nevnte forhold gjør seg gjeldende, forbeholder vi oss retten til helt eller delvist å annullere en handel. Skulle noe oppstå i forbindelse med din ordre, vil vi selvfølgelig kontakte deg fortest mulig med den hensikt å løse utfordringene.